sobota, 25 sierpnia 2012

Recenzja soczewek kontaktowych - MonoVision All Vue Colors Blue i Brown

Jako świeżo narodzona blondynka potrzebuję nowych akcesoriów. Poza bronzerem, jaśniejszym tuszem do rzęs i naturalnymi cieniami do powiek, zdecydowałam się wypróbować kolejne niebieskie soczewki kontaktowe - MonoVision All Vue Colors Blue. Przyczyną mojego wyboru, przyznaję, jest dostępność produktu "od ręki" w jednym ze sklepów sieci, które po galeriach sprzedają kontakty (ja akurat kupiłam TU za mniej niż 40 zł). Chciałam Freshlooki, ale nie miałam ochoty na nie czekać (za miesiąc pewnie i tak je kupię).


Zdjęcia pokazują efekt na moich prywatnych, brązowych oczach. Co gorsza, fotki nie są retuszowane. Wymagało to ode mnie walki wewnętrznej, ale już się otrząsnęłam.
Więcej zdjęć, na których mam założone All Vue Blue można znaleźć TU (ostrzegam, jest fotoszop i przekłamania kolorów).
Zapraszam do zapoznania się z moimi spostrzeżeniami dotyczącymi kolorowych soczewek All Vue w dalszej części postu.

MonoVision All Vue Colors Blue to soczewki miesięczne, radykalnie zmieniające kolor oczu, także u osób z ciemnymi tęczówkami (jak ja). Pokryte są wyraźnym, nieprzezroczystym nadrukiem, zostawiającym tylko miejsce na źrenicę (to informacja dla tych, którzy kolorowych szkieł jeszcze nie nosili), przy ostrym świetle widać więc oryginalny kolor tęczówki.
(Ja nie mam wyboru, ale dla osób o jasnych oczach polecam wszelkiej maści enhancery - soczewki pogłębiające kolor - są praktycznie przezroczyste, wzmacniają kolor w kierunku błękitów i zieleni, efekt jest naprawdę naturalny i spektakularny jednocześnie.)
All Vue Blue mają ciemnoniebieski kolor (nie jasny jak na zdjęciach reklamowych, w sztucznym świetle wręcz granat) i powiększającą tęczówkę ciemną obwódkę (oko wydaje się dzięki temu wyrazistsze).
Poniżej zdjęcie producenta, mające się, nawiasem mówiąc, nijak do rzeczywistości (no dobra, zwracam honor, opakowanie jest jak żywe):
Aplikacja jest łatwa, bo soczewka nie jest przesadnie delikatna i "giętka". Podczas noszenia nie czuje się dyskomfortu, ale nie polecam osobom spędzającym godziny przed komputerem. Na wyjścia jak najbardziej.
Efekt na oku jest daleki od naturalnego, ale o to, czy noszę kolorowe szkła kontaktowe pytają głównie kobiety. Faceci raczej wpatrują się jak zahipnotyzowani i - podobnie jak ze sztucznymi rzęsami czy cyckami - podświadomie czują, że coś jest nie tak, ale ignorują to ciesząc zmysły oczywistymi atrybutami kobiecej atrakcyjności.
Z daleka łatwo się nabrać, z bliska oczywiście widać, że na oku jest "naklejka" (jak to w tanich kolorowych szkłach).
Poniżej zdjęcie w świetle dziennym, dla porównania w soczewce i bez. No make up on:
 
MonoVision All Vue Colors Blue efekt na oczach

I takie samo ujęcie, ale już w pełnym makijażu, więc mamy metamorfozę jak w "Zostań łabędziem" i "Chcę być piękna" naraz:

MonoVision All Vue Colors niebieskie efekt na oczach


P. S. Zielone szkła kontaktowe tej firmy recenzowałam już w obszernym poście "Kolorowe oczy - recenzje kolorowych szkieł kontaktowych", który okazał się całkiem popularny, stwierdziłam więc, że warto opisać moje dalsze doświadczenia dotyczące takich wynalazków.
Dla chętnych, dostępny jest jeszcze kolor brązowy (All Vue Colors Brown), ja raczej nie widzę sensu wypróbowania go przy mojej barwie tęczówki. UPDATE: mam brązowe All Vue i zostałam fanką - powiększają tęczówkę i na ciemnych oczach wyglądają bardzo naturalnie. Do mojego obecnego białoruskiego blondu neonowo-niebieskie oczy to już przesada.

UPDATE: Kilka foć w kolorze All Vue Colors Brown na ciemnych oczach (tęczówka robi się duża, oko wydaje się większe i ciemniejsze):






Teraz chcę takie: http://mikichigo.blogspot.com/2012/08/review-super-pinky-grey.html albo inne magicznie powiększające.
To wszystko w tym temacie. Aloha.


Pozdrawiam, gdyby ktoś miał pytania, chętnie odpowiem :-)

26 komentarzy:

  1. Czymże byłby świat bez kobiet?...

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana jaki kolr mi proponujesz ja mam jedno oko niebieskie drugiepoł niebieskie poł brazowe????jakie kryte nie mega sztuczne nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, żeby otrzymać jeszcze jako-tako naturalny odcień a jednocześnie wyrównać kolor, wybrałabym chyba Freshlook ColorBlends, w odcieniu jak najbardziej zbliżonym do tego, który okala ci źrenice. Niestety polski rynek jest ubogi w kolorowe szkła i wybór jest niewielki...

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki Tobie skusilam sie własnie na zakup niebieskich soczewek MonoVision All Vue Colors :)
    tylko troche nie podoba mi sie przebijanie naturalnego koloru

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety, przy dużym kontraście kolorystycznym - soczewka a naturalna tęczówka - to przebijanie bedzie. Dlatego ja teraz noszę brązowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy mamy mniej wiecej takiego samego koloru .. zobaczymy efekt jak dojdą . zostaly wyslane wiec moze jutro beda.. pozniej wypróbuje zielone bo efekt tez jest ciekawy :)
    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jeszcze dodaje kilka fotek - w kolorze blue i brown

    OdpowiedzUsuń
  8. z niebieskich nie jestem zadowolona...sztucznosc okropna mi wyszla... moze brazowe beda lepsze co ? podoba ci sie efekt ?
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Na brązowych oczach brązowe soczewki - pomysł wydał mi się nieszczególny. Ale spróbowałam i kupuję następne. Jestem zadowolona bo wyglądają właścieie naturalnie a mają bardzo ciemny, ciepły kolor i bardzo powiększają oko. Najfajniejsze z tej serii moim zdaniem. Ale czekam też na dostawę szkieł z Azji. Na razie jedna parka. Już się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zielone oczy zamowilem z tej firmy All Vue Colors kolor soczewek blue-czyli niebieskie mam pytanie czy dla oczu zielonych bedzie efekt niebieskich soczewek jak to wygladac bedzie gorzej jak na obrazku u góry czy lepiej???

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie będą się wydawać jaśniejsze, efekt będzie trochę inny, ale założę się że ładniejszy niż u mnie. Ale w miarę naturalnie to pewnie tylko na niebieskich oczach by te szkła wyglądały

    OdpowiedzUsuń
  12. zadowolona jestes z brazowych ? ja po ich niebieskich boje sie efektu :P
    chcialam zamowic ale wacha sie troche.. nie wygladaja chyba tak sztucznie co ?
    Sywlia

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem są super, teraz moje własne tęczówki wydają mi się takie małe i jasne. Przy brązowym kolorze oczu są zbliżone do naturalnych (najnaturalniejszy kolor z wszystkich trzech). Dodam w weekend więcej zdjęć w brązowych, jeśli znajdę, to może wyrobisz sobie pogląd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj zamowilam :-)
    pomyslalam,ze brazowe na brazowych nie beda wygladac tak sztucznie jak niebieskie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej nie wiem czy wiesz, że te soczewki typu ACUVUE® 2 COLOURS™ Enhancers zostaja wycofywane, czy znasz moze inne które mialyby taki sam efekt w sensie ze cala soczewka bylaby lekko zabarwiona? bo jestem zalamana ze one zostaja wycofywane z produkcji?:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, wprawdzie nie mam jasnych oczu, więc nie próbowałam, ale podobny efekt i gamę kolorystyczną mają Freshlook Dimensions (caribbean aqua, sea green, pacific blue)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mozna w tych soczewkach spac ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie radzę w nich spać, bo rano będą praktycznie przyschnięte do oka, ale jak się zdarzy to trudno, nie powinno to być śmiertelne (chociaż u co wrażliwszych osób może się pojawić zapalenie spojówek i bóg wie co jeszcze). Te soczewki powinno się podczas snu trzymać w przeznaczonym do tego płynie pielęgnacyjnym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Jak myslisz jak brązowe będą wyglądać na jasnych niebieskich oczach? Od dawna marzą mi się brązowe oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Jak myslisz jak brązowe będą wyglądać na jasnych niebieskich oczach? Od dawna marzą mi się brązowe oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć,
    Myślę, że przy dużej różnicy między jasnością tęczówki a soczewki, zawsze będzie pewien teatralny efekt. Naturany kolor wychodzi wokół źrenicy, i nie bardzo da się coś z tym zrobić. Dlatego lepiej trzymać się półmroku :-) Ciekawe, że chciałabyś mieć brązowe oczy, bo sieć jest pełna osób, którym zależy na odwrotnym efekcie. W każdym razie spróbuj - akurat All Vue nie są tragicznie drogie, za to łatwo dostępne, W nagorszym wypadku włożysz je raz na imprezę, w najlepszym będziesz nosić codzień dla przyjemności :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do twarzy Ci w niebieskich soczewkach :) Ewidentnie pasują do Twojego typu urody.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli już mowa o soczewkach, to gdzie zazwyczaj się w nie zaopatrujesz? Ja, często zamawiam je w sklepie internetowym Twoje Soczewki, https://www.twojesoczewki.com/ - ma świetne ceny i soczewki porządnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam brazowe a mam niebieskie oczy. Przy źrenicy widać trochę mój naturalny kolor, ale tylko przy dobrym oświetleniu, w dzień na dworze mało kto zaywazyl. Ogólnie jestem zadowolona i wygladaja naturalnie, powiększają bardzo oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O super! Dobra recenzja zawsze się przyda, szczególnie, że coraz więcej osób nosi soczewki kontaktowe i coraz więcej osób uważa, że jest to wygodne. Dobrze dobrane soczewki robią całą robotę i ja się już nieraz o tym przekonałam.

    OdpowiedzUsuń